maanantai 18. maaliskuuta 2013

Hiihtoloma

Hiihtolomalla menin Helsinkiin. Siellä kävimme shoppailemassa, koripallo-ottelussa, naapurissa ja uimassa.





Helsinki on Suomen pääkaupunki siellä on paljon nähtävyyksiä. Me kävimme Helsingissä koululla. Minä näin siellä ketun ja pupun. Eddie näki myös pupun, joka oli poika ja minä näin pojan myös. Sitten me menimme kotiin ja seuraavana päivänä me menimme uudelleen katsomaan nähtävyyksiä. Meidän lukukirjassa on ainakin presidentinlinna, eduskuntatalo ja Mannerheimin patsas.



Sen jälkeen me menimme serkun, tädin, äidin, isän, pikkusiskon ja meidän koirien kanssa Pyhännälle. Siellä me kävimme paistamassa makkaraa, kanaa ja possunlihaa. Ja sen kaiken matkailun jälkeen ostin tarroja.

Eddie myös katsoi vanhoja esineitä siinä oli kahvinkeitin, vanhat sakset, silitysrauta ja termospullo.


Sitten Eddie nukkui Topi-kissan kanssa ja ratsasti porolla.



Eddie myös kävi katsomassa kanoja ja kukkoja Eddie myös istutti kukan. Minun Melli-koira, Eddie ja minä olimme maalla. Me pelasimme myös minun pelikonsolilla eli PSP:llä.


Kirjoittanut: Oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti